Friday, February 04, 2011

Assignment2 Multimedia

Aduh, tension aku nak wat assignment ni. Laptop dah rosak, nak buang kena r gi menumpang rumah member pinjam laptop beliau. Setelah seharian membuatnya, siaplah hasil kerja aku yang paling teruk sekali aku rasakan. Idea aku banyak, tapi nak meng'implement'kannya kat adobe photoshop ni susah sungguh. 'Last'2, aku 'give up'... malas dah nak buat bagi cantik2, yang penting suma benda yang dia nak ada kat dalam poster tu.

Extremely extraordinary unsatisfying feelings.  

Terima kasih kepada Hadi Malik Shahadah
kerana telah memberi pinjam laptop beliau
dalam usaha menyiapkan assignment ini dan 
bermain dota.

2 comments:

Unknown said...

wooo gempak siot...hehehehhe tp kn tulis jgk perhargaan utk org..hahahahaha ;D

mUhDaZRi said...

:P Nape nk tls penghargaan kat awak plak?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...