Sunday, July 17, 2011

Gaming Desktop

Pergh, dah lama tak berkongsi luahan hati aku di blog yang serba usang lagi sunyi ini, pasti ianya sungguh misteri. What the ever laa.... Aku nak berkongsi ngan korang tentang status pembinaan PC aku, still lagi no progress... haha.... duit tak cukup nak beli full set lagi ma... Tapi takpe, kita masih lagi boleh berangan, so, aku nak kongsi r tentang plan pembinaan PC aku ni, bawah2 ni adalah antara list component yang aku aim untuk buat pc aku. (Still lagi unofficial sebab tengah survey lagi):-

 

 

MSI 870A-G54 RM318

 

GIGABYTE GA-870A-G54 RM318

 



Antara 3 casing, aku paling berkenan dengan Haf X, tapi budget cuma ada untuk haf 922 jer... tengok camner nanti, kalo cukup angkat yang best, kalo tak cukup masih lagi boleh bermimpi....



CM HAF X RM539






Lcd RM500

Lcd ni kalo ada duit lebih aku angkat r, kalo takde, aku gna r dulu monitor crt 14inch pemberian member dan awek aku... haha.... tapi kalo boleh aku nak beli yang besar2 cam 27inch atau 32 inch atau sebesar2nya... itu pun kalo budget ada r....  minggu depan ada PC-Fair kat PWTC, harap ada r barang2 yang diorang offer murah2, boleh r angkut bawak balik rumah....

2 comments:

azhar said...

weh azri,aku pn nk gak..haha..bt kt aku 1..yg canggih skit dr ag..art

mUhDaZRi said...

buat tuk ko? leh jer, bak sini 3.5k.... aku buat tahap power ranger terus....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...