Sunday, January 01, 2012

Final Exam + Projek = Adoiiiiii......

Final exam akan tiba, aku ada 6 paper nak kena jawab sem ni. Subjek-subjek yang akan dipersembahkan pada Final Exam kali ini, adalah.....bunyi drum....drum....drum.....drum.....

2:15pm-5:15pm, Wk 1, 05-Jan-12
Groups: ENT600

9:00am-12:00pm, Wk 1, 08-Jan-12
Groups: QMT500

2:15pm-5:15pm, Wk 2, 11-Jan-12
Groups: ECE633

9:00am-12:00pm, Wk 2, 15-Jan-12
Groups: ECE541

8:30am-11:30am, Wk 3, 20-Jan-12
Groups: ESE563


Namun aku masih lagi belum start study sebab projek JAVA masih belum siap lagi. Tapi ku tidak akan patah hati, dan tidak akan aku berlari <--apsal macam ada rhythm plak ni?

adakah aku seorang rapper?
yang sukakan black pepper,
bakal bergelar seorang M.C,
tapi ku tak pernah ambik M.C.....YEAH!!!!!!

... hahaha.....

Programming projek untuk sem ini adalah untuk solvekan Sudoku guna JAVA. Pening skit JAVA ni sebab banyak sangat guna function, pening kepala nak tengok function ke function ke function.... Walaupun aku sememangnya sukakan function, tapi kalo dah berpusing2, pening gak kepala otak nak memahaminya....


Bayangkan lah, nak solvekan puzzle atas ni guna coding jer, pastu plak, language tu memang tak pernah belajar. Fuh, memang mencabar betul sambung degree ni, tapi takpe r, lagi pun nanti aku nak jadi Naib Canselor, kalo aku takde degree, orang kata apa plak kan????

"Cabaran perlu dicabar, biar pun ianya mencabar, tapi aku tetap bersabar. Kelak hari, nama ku terpampang di dada akhbar. Tersebar ke seluruh dunia tentang aku yang penuh semangat berkobar. Akhirnya, aku, tersenyum lebar." 
                                                                                                                         -muhdazri-

P.S: Sem ni macam bz giler je, selama satu sem ni, ni baru first time aku post something kat blog aku nie.....

2 comments:

z said...

well done..u r da only grup who has done the 9 x9 sudoku...terbaik r azri!

mUhDaZRi said...

tq puan... we dun deserve it... haha... bukannya susah pun nak buat 9x9 tu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...